Zwroty

Reklamacje, zwroty i wymiana

1. Sklep jest zobowiązany do dostarczenia Klientom towaru bez wad fizycznych i prawnych. Ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady towaru na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2017, poz. 459 z późn. zm.), w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.

2. Wszelkie zgłoszenia reklamacji i zwrotów należy składać emailem na adres butikbohobabe@gmail.com

3. W wiadomości należy podać następujące dane: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), datę zakupu towaru, rodzaj towaru, dokładny opis wady, datę jej stwierdzenia, żądanie Klienta, preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć Sprzedającemu dowód zakupu towaru w postaci skanu, zdjęcia załączonego do maila lub wydruku z karty płatniczej .

4. W niektórych przypadkach możemy poprosić Państwa o przesłanie nam zdjęć produktów podlegających reklamacji.

5. Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować dołączając dowód zakupu oraz skontaktować się w nami, wysyłając maila na butikbohobabe@gmail.com, w celu wygenerowania etykiety zwrotnej.

6. Podstawą do zwrotu lub reklamacji jest dowód zakupu dołączony do zamówienia.

7. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O ewentualnych brakach w zgłoszeniu reklamacyjnym powiadomimy Państwa niezwłoczne. Wraz z takim zawiadomieniem przesłana zostanie Państwu informacja, w jaki sposób należy uzupełnić braki w zgłoszeniu reklamacyjnym.

8. Zwracamy Państwu uwagę, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:

• uszkodzenia wynikające z niepoprawnego sposobu prania odzieży;

• uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.) powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;

• uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania odzieży niezgodnie z przeznaczeniem;

• przebarwienia odzieży;

• przemakanie okryć wierzchnich o ile w opisie jest wskazane, że towar jest wodoodporny.

9. W przypadku stwierdzenia wady Klient może wnioskować o obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad.

10. W przypadku gdy wada jest nieistotna i nie wpływa na prawidłowe użytkowanie odzieży klient nie może odstąpić od umowy.

11. W przypadku gdy reklamacja zostanie uzasadniona a Kupującemu przyznane prawo do wymiany, Sprzedający wysyła nowy towar i pokrywa jego przesyłkę.

12. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.

13. Sklep nie udziela gwarancji na sprzedawany towar.

14. Towar zakupiony w sklepie internetowym podlega wymianie. Polega ona na dokonaniu zwrotu wybranego produktu i złożeniu oddzielnego zamówienia. Jeśli Klient zamówił produkt, który okazał się np. za mały i jest zainteresowany zamówieniem większego rozmiaru ma możliwość skorzystania z procedury zwrotu a produkt w większym rozmiarze może zamówić w oddzielnym zamówieniu.

Ważne! Nie ma możliwości wymiany towaru w obrębie jednej transakcji, a przy zamówieniu nowego produktu, należy dokonać oddzielnej płatności. Zwrotu artykułów, również przecenionych, można dokonać 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

16. Przyjmujemy jedynie nieużywane produkty. Klient może je przymierzyć jak w sklepie, ale powinien uważać, aby nie usunąć metek ani nie ubrudzić ubrań. Jeżeli produkt będzie nosić wyraźne ślady użytkowania zwrot nie zostanie uznany.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl